Organisatoren: Hendrik IJzerbroot i.s.m. Olga Lawina
Kaart Oliebollentoer-2019 in een apart vensterStart Maarn - Einde Beekbergen
Oliebollentoertocht 2019Datum | 29 december 2019 |
| |
| |
Toercommissaris | Hendrik IJzerbroot - (F(J)R-AnS) |
| +31 6 22422353 |
| |
| |
Starttijd | Verzamelen vanaf 10:00u, vertrek laatste rijder 11:00u |
| |
| |
Verzamelpunt / | Bakkerij & Lunchroom Van der Woerd |
Startpunt Toertocht | Op zondag normaliter dicht, maar voor ons speciaal even open! |
| Tuindorpweg 53 |
| 3951 BE MAARN |
| +31 343 444401 |
| www.bakkerijvanderwoerd.nl |
| |
| |
Eindpunt Toertocht | Restaurant 'Het Ei van Columbus' |
| Stoppelbergweg 63 |
| 7361 TE BEEKBERGEN |
| +31 55 5061498 |
| www.heteivancolumbus.nl |
| |
| |
Lengte | ca 170km |
| netto reistijd ca 04:20u |
Dit jaar van mij
geen beschrijving en
geen bijbehorende foto's.
Zij die mij inmiddels al langere tijd kennen, weten uit het verleden dat mijn toertochten veelal rond een thema zijn opgesteld. Het opbouwen van de toertocht volgt uit het verbinden van de afzonderlijke elementen /delen door het (laten) kiezen van attractieve wegen en het zoveel als mogelijk vermijden van bebouwde gebieden. Met als resultaat ...
... ùhhhh, het plaatje van
deze toertocht spreekt volgens mij wel voor zich.
Zij die mij (nog) niet (goed) kennen, heb vertrouwen in mijn resultaat. Het zal je niet teleurstellen. Sterker, deze toertocht leent zich er voor om in ieder seizoen van het jaar te rijden.
Dus dit jaar
geen thema; of toch wel een soort van?
Ik ben nog wel voornemens om 3 (drie) - naar
mijn persoonlijke mening en smaak - uitstekende 'gerechten' van de 'chef-kok' op het eindpunt aan te bevelen door publicatie van de recepten.
Wordt vervolgd ...
Het vervolg.Mijn
eerste favoriete 'recept' staat
in het reageer-topic.
Het
tweede favoriet staat sinds ma 9 december 2019 ook
in het reageer-topic.
De
derde staat sinds vr 13 december 2019 ook
in het reageer-topic.
Mijn
vierde en tevens laatste in deze serie staat sinds zo 15 december 2019
in het reageer-topic En wordt niet meer vervolgd ...
Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor geregistreerde leden van ons forum.
Heb je nog geen account op ons forum, registreer je dan via de knop "Registreren" in de menubalk.Zodra de toertocht (in route (gdb-) en/of in track (gpx-) bestandsopmaak) beschikbaar is, wordt deze in de download manager geplaatst, waarna dit hier wordt aangekondigd.
De inschrijfpagina staat hier: Topic: Inschrijfformulier voor de openbare toertochtenDe toertocht is tzt hier te downloaden: Track en/of route van de nieuwste toertocht [Forumleden]De deelnemerslijst staat hier: Topic: 20191229 Oliebollentoertocht - DeelnemerslijstToelichting op gebruik van de i-kaart staat hier: Topic: Gebruik van de interactieve kaart (i-kaart)Wil je reageren kan dat hier: Topic: De Oliebollentoertocht-2019; Spoort ie niet, of spoort ie juist wel?Neem je voor de eerste keer deel, lees dan Topic: Evenementen - aanmelden/deelnemen toertochten en de
Disclaimer