Auteur Topic: Clubleden: Wat moet ik doen om lid te worden van de FJR-club Nederland?  (gelezen 11489 keer)

Offline hansvds

  • *
  • Diamant deelnemer
  • Berichten: 6801
  • CRT Assen 9 april 2010
    • Hans
    • Van der Stroom
  • FJR: 2003 Galaxy Blue
Clubleden: Wat moet ik doen om lid te worden van de FJR-club Nederland?
« Gepost op: woensdag, 01 mei 2013, 15:26:46 »
In principe zijn er twee manieren om lid te worden, waarvan de ene een variant is van de andere.

1. Standaard procedure.
  • Download het inschrijfformulier van de website. Het is hier te vinden.
    www.fjr-club.nl/index.php?action=downloads;cat=12 en druk het inschrijfformulier af.
  • Het inschrijfformulier bestaat uit twee pagina’s. Vul beide pagina’s van het inschrijfformulier in (voor de duidelijkheid graag in blokletters) en onderteken pagina twee.
  • Gebruik als adres voor de enveloppe het adres dat op pagina 2 van het inschrijfformulier staat.
    Onvoldoende gefrankeerde enveloppen worden niet geaccepteerd.

2. Alternatieve procedure.
  • Download het inschrijfformulier van de website. Het is hier te vinden.
    www.fjr-club.nl/index.php?action=downloads;cat=12 en druk het inschrijfformulier af.
  • Het inschrijfformulier bestaat uit twee pagina’s. Vul beide pagina’s van het inschrijfformulier in (voor de duidelijkheid graag in blokletters) en onderteken pagina twee.
  • Scan het ingevulde inschrijfformulier naar een pdf of jpg bestand
  • Email het pdf of jpg bestand naar Ledenadministratie@FJR-Club.nl

In geval van ontvangst van een pdf of jpg bestand zal de ledenadministratie het inschrijfformulier afdrukken en verder verwerken volgens onderstaande procedure.

De leden administratie zal het inschrijfformulier, behoudens bijzondere omstandigheden, op de dag van ontvangst behandelen. Het ingeschreven Hoofdlid en/of het ingeschreven Gezinslid ontvangen een e-mail ter bevestiging van hun inschrijving. In deze email wordt naast het toegekende lidnummer ook vermeld hoe te handelen om toegang te krijgen tot het ledendeel van het forum. 

Als inschrijfdatum wordt de datum genomen die op pagina twee van het inschrijfformulier is ingevuld. Op basis van die datum wordt het niet verstreken deel van het kalenderjaar bepaald en aan de hand daarvan wordt berekend wat de verschuldigde contributie en eventueel éénmalig inschrijfgeld voor dat lopende kalenderjaar is. Dit bedrag wordt wekelijks op donderdag door de ledenadministratie doorgegeven aan de Penningmeester. Het bedrag zal op de laatste werkdag van de week door de Penningmeester van de vereniging via automatische incasso worden geïncasseerd.

Voorts worden op donderdag aan de inschrijver(s) de welkombrie(f)(ven) en de ledenpas(sen) verstuurd. Dit laatste om te bewerkstelligen dat al aan het evenement van het komende weekeinde kan worden deelgenomen, zonder dat inschrijfkosten voor die rit verschuldigd zijn.
« Laatst bewerkt op: maandag, 17 november 2014, 14:13:00 door hansvds »
Als je wijst wijzen er drie vingers terug!